Published on May 15, 2020 (Updated on June 10, 2020)

Indonesian Street Food Tent Add on

If you take a walk around one of the cities in Indonesia, especially Yogyakarta, you will often find street food tent.

This is a roadside culinary that is familiar to Indonesian people due to the price is cheap.

Select version for changelog:

Changelog

+Added new variant,

+Added trading system,

+Spawn villager automatically,

+Add detailed object

Installation

Downloads

  • Angkringan-v1.2-by-Silverfish_1591769008.mcaddon
  • Angkringan v1.2 by Silverfish.zip

Supported Minecraft versions

Installation Guides

1
English
Can you added craftsman
peanut porridge
Indonesia
Bisakah anda menambahkan tukang bubur kacang
1
Wahh silver fish selain ganguin kita bisa juga ya buat Addons :)
1
Hi it is showing Incompatible I tried with many versions please respond
1
Haha addon nya lucu banget cuk
1
Malaysian shit
1
dari pada debat report aja malingsial bgst nyolong budaya bisanya negara give away report aja karena rasis dasar orang tolol mau damai aja susah minta cara keras kalo negaranya udah siserang minta bantuan ke inggris dasar negara tolol bisanya minta tolong negara lain
1
Can't you pls pls pls build gun addon
1
Hey creator what your region???
1
Anti-Anime-Alliance July 05, 2020 at 9:48 pm
We are of brothers and friendly rivals, and in general, we havings very complicated love-hate relationship. Many of my people love visiting his clay for leisure and a lot of migrant workers of goings there to find work. BUT STILL WHY YUO MAKE PROBLEM WITH ME IN ASEAN GAMES 2017?! SCREW YUO!!! MALINGSIA! YUO NOT HAVE HEROES!! AND THEN, WHY YUO ALWAYS STEAL MY CULTURE YUO MALING?! FROM INJIT-INJIT, RENDANG, BATIK, RASA SAYANGE SONG, LANGUAGE, AND THEN KUDA KEPANG (SCREW KUDA WARISAN)?! ALSO STOP ABUSINGS MY MIGRANT WORKERS! I WILL ATTACK YUO WITH HASHTAG #shameonyoumalaysia IN TWITTER AND INSTAGRAM

Bahasa indonesia:
Kami adalah saudara dan rival yang bersahabat, dan secara umum, kami memiliki hubungan cinta-benci yang sangat rumit. Banyak orang saya suka mengunjungi tanah liatnya untuk bersantai dan banyak pekerja migran pergi ke sana untuk mencari pekerjaan. TAPI MASIH MENGAPA YUO MEMBUAT MASALAH DENGAN SAYA DI ASEAN GAMES 2017 ?! SEKRUP YUO !!! MALINGSIA! ANDA TIDAK PUNYA PAHLAWAN !! DAN KEMUDIAN, MENGAPA YUO SELALU MENCURI BUDAYA SAYA YUO MALING ?! DARI INJIT-INJIT, RENDANG, BATIK, RASA SAYANGE SONG, BAHASA, DAN KEMUDIAN KUDA KEPANG (SCREW KUDA WARISAN) ?! JUGA BERHENTI PENYALAHGUNAAN PEKERJA MIGRAN SAYA! SAYA AKAN MENYERANG YUO DENGAN HASHTAG #shameonyoumalaysia DI TWITTER DAN INSTAGRAM
1
Anti-Anime-Alliance July 05, 2020 at 9:40 pm
he call me Poland again. I hope Donald Trump-icon.png Trump not a total d*ck here. YUO ARE ANTEK Freemasons-icon.png REMASON AND Illuminati-icon.png LAMINATING. but thank you for praising our leader recently. also pls gib more investment in our new capital!!! Also I heard you're moving your factories to our clay, good, we can make more money
Malaysia-icon.png Malaysiaball - We are of brothers and friendly rivals, and in general, we havings very complicated love-hate relationship. Many of my people love visiting his clay for leisure and a lot of migrant workers of goings there to find work. BUT STILL WHY YUO MAKE PROBLEM WITH ME IN ASEAN GAMES 2017?! SCREW YUO!!! MALINGSIA! YUO NOT HAVE HEROES!! AND THEN, WHY YUO ALWAYS STEAL MY CULTURE YUO MALING?! FROM INJIT-INJIT, RENDANG, BATIK, RASA SAYANGE SONG, LANGUAGE, AND THEN KUDA KEPANG (SCREW KUDA WARISAN)?! ALSO STOP ABUSINGS MY MIGRANT WORKERS! I WILL ATTACK YUO WITH HASHTAG #shameonyoumalaysia IN TWITTER AND INSTAGRAM
1
Anti-Anime-Alliance July 05, 2020 at 9:42 pm
Baca bagian malasyia
Saya ambil dari polandball
Biar Orang malaysia
Dapat Mulut panas dulu HAHAHAH
1
Anti-Anime-Alliance July 05, 2020 at 9:37 pm
INGATTT YAHHH MALASYIA ANDA MEMANG RASIS
KAMI gak GANGGU KAMU
KAMU MENGINJAK BUDAYA KAMI
Kamu MENJIPLAT LAGU RASA SAYANGE
KAMI TETAP SUKA UPIN IPIN BUATAN KAMU

Jadi berdamailah
Betul betul betul
1
Anti-Anime-Alliance July 05, 2020 at 9:31 pm
BEHENTIIIIII
Kalian Player Indonesia atau Player malasyia
KALIAN HARUS DAMAI
Indonesia:Islam
Malasyia:Islam

APA HAL BODOHNYA indonesia dan Malasyia?

INGAT NEGARA ITU BERAGAMA ISLAM
BAHASA MELAYU. DI JAMBI ADA KOK BAHASA MELAYU
JADI JANGAN RACIST
KULIT ORANG MALAYSIA DAN INDONESIA SAMA SAMA KOK
JADI JANGAN BILANG MALASYIA ATAU INDONESIA ITU HAL HAL YANG BERHUBUNGAN DENGAN RACIST
INGAT YAHH SAYA ORANG AMERICA
maaf indonesia saya buruk
1
Anti-Anime-Alliance July 05, 2020 at 9:28 pm
STOPPPPPPPP
Malasyia And Indonesia you Must Peace
DONT RACIST
Malasyia:ISLAM
INDONESIA:ISLAM
MALASYIA:MELAYU
INDONESIA:MELAYU

I Hate If Malasyia Enemy To indonesia

YOU DONT KNOW Indonesia Is Bigger
Malasyia Is small

but He Friend Nowww
Bolehkah saya upload map menggunakan Add-on ini juga Add-on gerobak anda?dan,BISAKAH SEMUANYA MENGHENTIKAN ISU RASISME!!!!!