Published on July 13, 2020 (Updated on December 03, 2020)

Vatonage Client

Vatonage client is a UI-based resource pack with a vanilla feel. It has a dark/gold theme with many quality of life features including low fire, connected grass, dark mode, etc.

Select version for changelog:

Changelog

- Removed from vatonage.com website

+ Updated the download link

Supported Minecraft versions

Resolutions

Installation Guides

1
So is this a client that Spyderrock and You used?
1
Theres really nothing wrong with the pack itself id suggest renaming it to "Vatonage UI" or something along those lines. People tend hate on "Client" packs. especially now that real clients do exist.
1
I agree. It's also misleading.
1
Please add a feature of no particles and etc that makes Minecraft lag

Plsss
1
Thanks! Gives me an FPS boost!
1
I enjoy this but this is not a client. So make like idk vantage pack or like dark theme with low fire.I really don't know but I know this is not a cient.
1
I think people should stop putting hate on this pack, it is very close to a client i enjoy it and you should try to.
1
There is no client in mcpe,it just a resource pack,some people trust it boost fps,but no! It doesnt boost ur fps

Same thing with astral client
It just change the ui
It doesnt boost ur fps!

So please stop call texture a client,it doent make ur texture to be client!
1
there are clients in mcpe, Onix and Fate.
1
Client is not what you think it is, a client can be a specific feature created with just a texture pack that you wanted in the game.
1
Except it does cuz in Bedrock you can actually completely disable several graphical effects via a resource pack. It lowers ram usage, which in turn, boosts FPS, and Astral actually gives extra options which also can help withj FPS (Framelimit options, Vsync options, etc)
1
i dont like people calling texture packs: addons because it just confuses people and you can only really use in on your worlds, and clients just change the ui and textures usually, but who cares its the internt
Yea true, they dont do shit
its just a normal texture pack, they want to get attention
1
Yeah. You can't expect a texture pack to increase your fps. The creator should stop calling their texture packs "clients". They're not Clients. They're overlay texture.
1
There is like no point to this
Except it increases fps
1
no its just normal minecraft textures so it wont gives you a fps boost
1
very bad and gives 5 starts lmao. it may give some fps (idk) for those shit low end phones.
It’s a joke
1
most of these clients promise more fps and stuff but there's not really much a texture pack can do to increase your performance.
1
Sorry if I sounded mean.
1
Tho you should stop calling your texture pack "client" because it's not a client.